2013. február 10., vasárnap

Valentin napi ötletek

Tegnap (és ma is) Oxfordban jártam. Természetesen mindkét nap ellátogattam a Cake Shop-ba, amiről már sokszor beszéltem és mutattam is képeket. Mivel itt Angliában a Valentin nap óriási felhajtással jár, most minden tele van szívecskékkel és romantikus dolgokkal. Nem volt ez másképp a tortás boltban sem. :) Csináltam néhány képet, hátha ötleteket adnak valakinek egy szuper kis Valentin napi tortához! :) Szerintem annyira édesek! Na és a favoritom, az óriási torta, ami az oxfordi sóhajok hídját ábrázolja egy fiatal párral. Ez az egyik kedvenc helyem Oxfordban és imádom tortába öntve is! :)
 






 







Ez az utolsó három torta nem igazán Valentin napi, de ez az emeletes, ami írókázva van, valami csudiszép! :)










Na és még pár apróság... :) Anyák napi édes ajándékok... Itt szinte mindenkinek ilyen porszívója van, amik alapján ezek a mini torták készültek. Van nevük (ebben az esetben Henry-k sorakoznak a képen). Vannak fiúk és lányok is és mosolyognak. :) Nekünk rózsaszín van  itthon és Hetty-nek hívják. :) Azért nekem kicsit morbid egy anyukának porszívó tortát adni anyák napjára, de Angliában ilyeneken nem szabad meglepődni... :)



Nudleee

6 megjegyzés:

Millye írta...

De szuper helyen jártál :) ide én is szívesen elmennék :)

teller-cake írta...

Nekem a fürdőzős macis sütik a kedvenceim!!! :)))
Hát ez a porszívó-dolog tényleg furi, de hátha ezzel köszönik meg, hogy anyu feltakarít utánuk....:-DDD
Nekem Anyukám mindig azt mondta, csak olyan ajándékot kér, amivel nem lehet/kell házimunkázni....ma már (két kislány anyukájaként) abszolút megértem!!!

Anazar írta...

A pezsgofurdozos-macikas nagyon otletes ;-)

Nudleee írta...

A macisok nekem is nagyon tetszenek! :) De nálam a sóhajok hídja a favorit. :) Igaz, hogy inkább esküvői, mint Valentin napi, de nekem totál romantikus. :)
Visszatérve a porszívókra... Itt az anyukák nem nagyon takarítanak (tisztelet a kivételnek), szóval inkább lehet, hogy ösztönözni akarják őket a porszívós anyák napi meglepivel! :D

Betka írta...

Jaj de szépek! A kádban üldögélő macik nálam is első helyen vannak, mert olyan cukik :o), és persze a szíved csücske torta szerintem is lenyűgöző.

Nudleee írta...

Ha egyszer lesz rá alkalmam, a macisat elkészítem Valentin napra... Majd ha lesz szerelmem! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner