2013. február 23., szombat

Ki szeretne tortás kütyüket Angliából?

Most időben megírom ezt a bejegyzést, mert legutóbb sokan lemaradtak és később akartak kérni dekorációs eszközöket, mint ami belefért az időbe.

Szóval március végén ismét hazarepülök, ezért ismét lesz lehetőségetek pár tortás kütyüt kérni, amit szívesen hazaszállítmányozok. Minden úgy működik, mint eddig. Ha szeretnél valamit, akkor szólj e-mailben NUDLEEE@GMAIL.COM én pedig hazarepültetem a kis bigyókat, aztán otthon ajánlott postával elküldöm nektek.

Arra gondoltam miért ne lehetne nektek is elkészíteni a komplett csokrot, amit Alan Dunn-el csináltam még nyáron. Itt mindenféle eszközt be lehet szerezni hozzá. Mind szuper minőségű. Tehát ez volt a csokor, amit készítettünk.



Tudok náhány dolgot ajánlani, amit már eddig is vittem, viszont kitaláltam új dolgokat is.

Tehát a pillangóhoz. A komplett leírás a készítéséről ITT!
 Pillangó kiszúró. 





Univerzális erező. 80 mm x 42 mm . Nagyon sok féle virághoz (rózsa, nárcisz, orchidea, tulipán, liliom, stb.) és levelekhez is használható. A csokorban lévő pillangót és pillangó liliomot is azzal ereztük. 




Ez nem a virágokhoz tartozik, de tudok még vinni betű-szám kiszúró szettet, amit már nagyon sokan kérdeztetek, hogy tudnék-e ismét vinni. 


Amiket eddig még nem vittem haza, azok most következnek. Tehát amint láthatjátok van a csokorban rózsa, pillangó liliom és peperomia levél. Ezekhez a következőket tudom ajánlani:

A peperomia levélhez elég egy erező (flamingó virág, vagy klematisz levél is erezhető vele, nagyon hasznos). Mi egy éles késsel vágtuk ki a hozzá tartozó formát. De ha valakinek van egy nagyobb szív alakú kiszúrója otthon, az is megteszi. 10 cm az erező hossza.



A pillangó liliomhoz a szilikon erező tökéletes, amit ajánlottam feljebb. Ezek a fém kiszúrók nem csak azokhoz a pillangó liliomokhoz használhatók, amelyeket mi készítettünk, hanem perui liliomokhoz is (mutatok képet). 



Végül rózsa szirom kiszúró, 3 darabos szett, 3 különböző méretben. 60, 50, 45 mm-esek.
Hát ennyi lenne, amit fel tudok most ajánlani nektek! Nagyon sok darabot nem tudok vinni, mert véges a hely a kézi poggyászban. Természetesen ha valaki kettő, vagy több különböző bigyót szeretne, akkor a postaköltség osztódik. Utalni majd OTP-s bankszámlaszámra kellene, miután már mindent sikerült beszerezni, amit kértek, szóval semmi extra költségetek nem lesz a postaköltségen és a bigyók árán kívül.

Március 10.-éig van időtök rendelni, itt:
NUDLEEE@GMAIL.COM

Nudleee

2 megjegyzés:

M@rti írta...

Ne kínozz Nudlika!
Persze, hogy kéne MIND!
Na, viccet félretéve "elvonókúrán" vagyok a tortás cuccokat illetően, de ha újra "visszaeső" lennék, időben szólok! ;-)
Köszi!

Nudleee írta...

Hihi! :) Elvonókúra... Sokunknak elkélne. Én is minden bigyót azonnal akarok magamnak... Ilyenek vagyunk mi tortások! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner