2012. június 14., csütörtök

Scooby Doo torta

Na már nem is húzlak benneteket a  gasztro vásáros bejegyzéssel... Tegnap elkezdtem megírni, de másfél óra alatt sem jutottam a végére. Túl sok kép van, és sok mondanivaló. Szóval tolódik megint....

Úgyhogy most mutatok inkább egy Scooby Doo-t, amit tegnap készítettem. Egyszerű kis torta, semmi extra. :) Formatorta végülis, de nem akartam sokat lefarigcsálni belőle, mert enni is kellett belőle valamit! :) Szóval nem sokat faragtam, csak picit megformáztam. A Scooby-fejet airbrush-al festettem, és körvonalaztam vékony fekete vonallal. Erről ennyi, most ez ilyen rövidke bejegyzés! :)



UI.: Persze ezt is túlaggódtam... :) Nem tudtam mit rakjak a tortára... Mármint Scooby fejet, testet, vagy mit, ami arányos nagyjából egy 20x30-as piskótához képest... :) De szokás szerint kár volt ennyire betojni! :)))

Nudleee

1 megjegyzés:

Betka írta...

Hát ez nagyon cuki! És gusztusos :) Legszívesebben beleharapnék!

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner