2012. június 8., péntek

Könyv torta elsőáldozásra

Húúú már nem is tudom megmondani mikor csináltam ezt a tortát... Azt hiszem 3 hete... De annyira össze-vissza minden kavargott a fejemben azóta, hogy elfelejtettem bejegyzést írni róla.

Szóval iker kislányoknak készítettem ezt a könyv formájú tortát. Ezért is vittem bele egy kis rózsaszín játékosságot a virágokkal. Túl komor lett volna szerintem simán az arany-fehér kombináció.

Túl sokat nem tudok írni erről a tortáról... :) Jó nagy volt, 40 szeletes. Az imakönyvet keksz masszából készítettem és beburkoltam. A többi részén semmi extra. :) Kár, hogy nem tudtam napfénynél lefotózni, gyönyörű csillogó arany színe volt a kellékeknek! :)

 


Hamarosan jövök egy új tortával! :) Jajjj!!! A finomságok vásáráról is írok majd egy bejegyzést! Valami csudi klassz élmény volt! Sokat fotóztam! Na de ami késik, nem múlik! ;)

Nudleee

4 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Nagyon szép lett! A rózsaszín virágok különösen tetszenek :)

Betka írta...

Csatlakozom az előttem szólóhoz :o)
Nagyon elegáns és a virágok gyönyörűek!

Nudleee írta...

Tejszínhab, Betka! :) Köszönöm szépen a kommentet, örülök, hogy tetszik a torta! :)

Nudleee írta...

Tejszínhab, Betka! :) Köszönöm szépen a kommentet, örülök, hogy tetszik a torta! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner