2012. június 11., hétfő

Hátizsák torta

Na megint nem az a bejegyzés következik, amire gondoltam, hogy következik! :))) A gasztro élményeimről akartam beszámolni, de az túl hosszú bejegyzés késő estére... 10 óra van és jobb ha teljesen topon leszek, amikor arról írok, hogy át tudjam adni kissé a gasztro vásár hangulatát. Most fáradtan nem igen tudnék normális bejegyzést írni róla!

Szóval hátizsák! :) 40 szeletes volt... És tudni kell azt, hogy egyik napról a másikra kellett gyorsan és hirtelen megcsinálnom... Szóval időm se volt kitalálni milyen legyen és mit hogyan csináljak. Annyit tudtam, hogy rózsaszínnek kell lennie, hercegnőkkel, Mirella felirattal. Hááát... Való igaz, volt ettől sokkal szebb és kidolgozottabb tortám is, de tényleg baromira szorított az idő!





Amivel viszont nagyon jól sikerült feldobnom az összképet szerintem, azok a pillangók! :) Eleve imádom őket! És nemrégiben sikerült csudi klassz stencileket beszereznem a helyi papírboltban! Már alig vártam, hogy kipróbálhassam őket! :) Végre itt volt a remek alkalom! Lilára, és rózsaszínre fújtam őket, kissé színátmenetesen. Aztán a végén lüszterrel csillogóvá tettem őket!

Na jó... Szerintem a cipzáros (ez milyen hülye szó) rész is elég jó lett. :) Apumnak meg ne mondjátok, hogy a kabátjával csináltam! :))))




És még egy kép oldalról.



Amit rövid idő alatt ki tudtam hozni belőle, az ennyi. Jobban szeretek hetekig agyalni egy tortán! :)

Nudleee

5 megjegyzés:

Erzsébet " Lizi írta...

Nagyon szép lett,le a kalappal,hogy ilyen rövid idő alatt ennyire részletesen kidolgozott táskát agyaltál ki.A hercegnőket kézzel festetted vagy ostya lap!?Ha nem titok.

Nudleee írta...

Köszi, aranyos vagy! Hááát... Amit tudtam megtettem, de nem volt sok időm... Természetesen ostyalap van rajta! :) Gyors és egyszerű megoldás volt! :)

tejszínhab írta...

Na most képzeld, ha még agyalsz is rajta! Szerintem tökéletes! Ha elém teszik, rávágom hogy hátizsák ;) A kevesebb sokszor több! Pusz!

Betka írta...

Imádom a tortáidat :o)! Nekem mindegyik tökéletes, akkor is, ha kevés időd van elkészíteni, mert a végeredményen egyáltalán nem látszik. Ez a hátizsák olyan, mintha igazi lenne.

Zsuzsi írta...

Hűű, de rossz amikor az utolsó pillanatban rendelnek tortát! Rohanás, kapkodás, én ettől mindig rosszul vagyok!
Szerintem nagyon jó lett, tök élethű.
Jók a pillangók is, majd leírod, hogy készíted?
Vagy csak odateszed a sablont és átfújod pisztollyal?
A tortakép is szép, te készíted?
Írnál erről is pár szót?

Hű de telhetetlen vagyok :-))))

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner