2013. október 5., szombat

Kézzel festett gésa torta

Az egyik nagyon kedves barátnőm öccsének készítettem ezt a tortát. Nem volt semmi különleges kívánság, csak annyi, hogy kívül tejszínes legyen, de azért én nem vagyok az a típus, aki egy natúr tortát kiad a kezéből. Ezért kicsit kikérdeztem a barátnőmet, hogy mit szeret az öccse. Nagy nehezen megtudakoltuk, hogy csípi a Japánnal kapcsolatos dolgokat. Ennél én le is ragadtam. Aztán mondták még a South Parkot is szereti és igazából a többire nem is emlékszem már. Tudtam, hogy ebből a japán témából ki tudok hozni valamit. Először gondolkodtam, hogy valami koi pontyot, tigrist, sárkányt, vagy valami ilyesmit kellene festegetni. Valamiféle tetoválásra gondoltam, hogy keresek valami mintát. Aztán amint keresgéltem, akkor belebotlottam pár gésás képbe. Utána már céltudatosan gésákat keresgéltem és találtam is egy nagyon jó képet. Olyan kis sejtelmes, kicsit erotikus és szerintem nagyon illik egy pasi tortára. Cukormasszát nyújtottam ki és arra készítettem el a képet ételfestékkel és ecsettel. Azt azért hozzáteszem, hogy van még mit gyakorolni a festés terén... :) Végül feketével körbekereteztem és a tejszínnel körbekent tortára raktam. Élőben tök jól nézett ki a keret, olyan volt, mintha valami tekervényes bőrkötésben lenne a kép. Viszont a tortával magával nem csináltam semmit... Mármint nem akartam színezni, csicsázni. Néhány kis kagylócskát nyomtam a torta tetejére kinyomóval és alulra raktam egy szegélydíszt. Így akartam hagyni fekete-fehérben. Szerintem így elegáns.

 




Még egy közelebbi kép a gésáról! Nekem a tetkók nagyon bejönnek a hátán! :)



Nudleee

8 megjegyzés:

Millye írta...

Csodaszép lett! :)

Nudleee írta...

Köszönöm Millye! ;)

tejszínhab írta...

Nagyon szép és elegáns, nagyon ügyes vagy, hogy így tudsz ételfestékkel festeni. Nekem szerintem ceruzával is bajosan menne :)

Dina írta...

Csodaszép lett, nagyon ügyes vagy! :)

anieta írta...

Aztaaa... Dóra ez nagyon dögös lett!
Lenne egy szakmai kérdésem. Neked nem szokta a tejszín, vagy a tejes krém "megolvasztani" a fondant/Unidec-et/marcipánt?
Nagyon szuper lett az egész. És a festést nem kell gyakorolni, mert ez így lett szuper!
További jó sütögetést!
Üdv:

Anita

Ui.: Már alig várom a következő bejegyzést, vagy cikket a Tortadíszítés magazinban!

Nudleee írta...

Köszi Tejszínhab! :) Nem mintha te nem tudnád ezt megfesteni... Hozd már a tortáidat végre, már alig várom!!! :)

Dina, nagyon köszi, aranyos vagy! :)

anieta! Köszi először is! :) Másodszor: nekem az unidecet nem oldja a tejszín. Soha nem volt vele problémám! A festést meg igenis kell gyakorolni, mert kb 200 hibát látok a képen! :D De azért nem panaszkodom, örülök, hogy ez is ment! :) Üdv neked is!

Gizella írta...

Szia!
Melyik ételfestéket használtad a festéshez? Én párszor próbálkoztam Wilton gél festékkel, de nekem a kézzel festett vagy halvány vagy nem szárad meg.
Köszi
Gizi

Nudleee írta...

Kedves Gizi! Porfestéket oldottam alkoholban és azzal festettem! Bármilyen festékkel is festesz, mindig pici alkohollal kell hígítani és nem vízzel, mert máskülönben nem szárad meg rendesen. Az alkohol pedig elillan. Remélem tudtam segíteni! :)
Kellemes Ünnepeket!
Bartus Dóri
(Nudleee)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner