2013. október 13., vasárnap

Beszámoló az első kurzusról

Tegnap nagy sikerrel lezajlott az első cukorvirág készítő és tortadekoráló kurzus! Nagyon örülök neki, hogy végül a több hetes szervezés, agyalás, rendezkedés végül meghozta a gyümölcsét. Előtte annyit izgultam már hetekig, hogy tegnap már teljes nyugalommal vágtam neki mindennek amikor megérkeztek a lányok. Annyira átgondoltam mindent, hogy semmink sem hiányzott, minden szükséges eszközt sikerült a helyszínre szállítanom és úgy érzem teljesen összeszedetten sikerült végigvinni a napot. Kezdtünk egy kis bemutatkozással, majd elmondtam melyik eszköz mire való és miket hogyan fogunk majd használni. Aztán belekezdtük. A lányok nagyon várták már a tegnapi napot és én is! Nagy lendülettel fogtak bele a cukorvirágok gyártásába, nagyon ügyesen haladtak mindennel és büszke voltam rájuk, hogy habár annak ellenére, hogy volt köztük, aki még soha nem dolgozott virágmasszával és drótokkal, mindenki szuperül el tudta készíteni a szükséges dolgokat! Végig segítettem nekik mindenben, jó sok dolgot átbeszéltünk és nap végén amikor megkérdeztem mi a véleményük, mindenki elégedett volt és meggyőztek arról, hogy ők bizony nagyon sokat tanultak! :) Nekem ettől nem is kell több! Nagyon jó érzés volt, azt látni, hogy pl. amikor készen lettek a rózsákkal, mennyire örültek neki, hogy ők ilyen szépet is tudnak! :) Viszont hozzá is teszem, hogy egész nap kőkeményen dolgoztunk és mindenki alaposan elfáradt a nap végére. Szerencsére kellemes fáradtság volt és meg volt az eredménye is a kemény munkának! Meg is mutatom mik készültek! Az egyik csajszinak sajnos a tervezett időtartamhoz képest korábban haza kellett mennie, mert buszhoz volt kötve, így az ő csokráról nem is készült kép. Neki gyorsan összeraktuk a csokrot, viszont a végső simításokat már otthon kellett elvégeznie. Viszont nagyon ügyes volt és tényleg már csak apró simítások maradtak hátra neki. A pillangó testét kell még lefestenie, a szárnyakat kontúrozni és a díszítő szalagokat még a csokorba kell neki illeszteni, ami már igazán nem olyan sok tennivaló.

A többiek csokrával viszont teljesen végeztünk és jó volt látni, hogy mennyire elégedettek a kész munkáikkal!




Akkor sorban az elkészült csokrok.

Ivett munkája


Marcsi munkája


Zsuzsi munkája



Na ugye??? Mondtam, hogy rettentő ügyesek voltak a lányok! :) Vagy csak jó volt a tanárnéni! :P
Ezúton is köszönöm nekik, hogy eljöttek, örülök, hogy megismerhettem őket, jó kis csapat volt!

A következő kurzusok időpontjai:

Október 20.-a vasárnap: 1 hely maradt

Október 26.-a szombat: 1 hely maradt

November 2.-a szombat:  2 hely

Bővebben ITT olvashattok a kurzusról.
További információk és jelentkezés e-mail-ben:

cukorviragkurzus@gmail.com
vagy
nudleee@gmail.com

Ha kérdésetek lenne, akkor írjatok bátran! :)
Nudleee

2 megjegyzés:

Betka írta...

Jaj de jó volt nektek!!! Remekművek ezek a csokrok! Nem is hiszem, hogy volt köztetek kezdő is :)

Nudleee írta...

Bizony, nagyon jól éreztük magunkat! :) És hidd csak el, hogy kezdő is volt! Mondom én, hogy csudi ügyesek voltak! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner