2013. október 18., péntek

Cukor magnólia

Csinálgattam jó pár cukorvirágot mostanában, amiket meg fogok majd mutatni szépen sorban. Ezúttal egy magnóliát hoztam nektek.
 
 
Holnap egyébként Budaörsön a Tortadíszítés Magazin szervezésében közönségtalálkozó lesz, amelyen én is részt veszek majd és tartok egy kis bemutatót is. Sajnos csak most eszméltem rá, hogy nem is adtam nektek erről információt... :( Ígérem ha legközelebb lesz valami ilyesmi, mindenképp szólok időben!

A cukorvirág készítő kurzusokra továbbra is szeretettel várom a jelentkezéseteket!
Az október 26.-ai napra egyetlen hely maradt, november 2.-ára pedig kettő. Bővebb felvilágosítás e-mailben, vagy
ITT ebben a bejegyzésben.

Nudleee

2 megjegyzés:

Millye írta...

csodaszép a virágos! Magnóliát még nem készítettem. Szívesen elmennék egy ilyen bemutatóra :)

Nudleee írta...

Köszönöm szépen! :) Reméljük lesz alkalmad rá valamikor! ;)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner