2013. szeptember 17., kedd

Micimackós torta első szülinapra

 
 
A barátnőm kislánya egy éves lett ma! El sem hiszem, nagyon gyorsan repül az idő! Egy éve még azon izgultam, hogy mikor fog világrajönni a bébi, most pedig máris egy éves. :) Nagyon aranyos kis leányka, Mirikének hívják! Az anyukája még jó régen, arról regélt nekem, hogy majd neki egyszer biztos kislánya lesz és majd én fogom a gyerkőc első szülinapi tortáját elkészíteni, ami biztosan valami rózsaszín habos-babos torta lesz (leginkább valami Barbie tortára gondolt), mert az mennyire cuki már egy édibédi kislánynak. :) Na most ebből a tervből annyi jött össze, hogy kislánya lett... :) Viszont már most látszik, hogy a csöppségnek egy kicsit sincs királylányos rózsaszín stílusa. :D Ez abból gondolható, hogy nem igazán kötik le a tipikus rózsaszín nagyon csajszis dolgok. Egyébként egy csudi komoly kisbaba, nagyon kimért és nagyon sokat gondolkodik mindenen. Még azon is, hogy mosolyogjon-e. :) Nagyon édi, meg tudnám zabálni azt a kis mufurc fejét. :) Azért amikor eleget bohóckodok neki, akkor megmosolyogja, de amint szólok neki, hogy láttam ám, hogy mosolygott, akkor megint nagyon komolyra veszi a figurát. Nagyon bírom a kis buksiját! :) Szóval elérkezett az első szülinap és a barátnőm gondolkodott már egy hónappal korábban, hogy milyen tortát kellene neki készíteni. Végül arra kért, hogy sima kör torta legyen és Micimackós, a tetején pedig legyen egy 1-es, viszont ne legyenek figurák rajta, mert nem szeretné ha a kislány marokra fogná őket és betömné a szájába. Végülis igaza van, mivel egy 1 éves gyerek úgyis másképp lát egy tortát, szóval annyi lett volna neki érdekes, hogy valami "izék" kiállnak a torta tetején, amiket jól le lehet cibálni. Így megegyeztünk, hogy igyekszem másképp megoldani. Most megmondom őszintén, hogy kicsit megfogott ez a torta... Fogalmam sem volt, hogy hogyan oldjam meg. Síkban a figurák sehogyse mutatnak. Keresgettem neten is ötleteket és a tortás cimbik is küldtek jó pár képet segítségképp (amit ezúton is köszönök), hátha összeáll a kép. Végülis nagy nehezen megálmodtam milyen legyen. Valami nagyon vidám kis színes tortát képzeltem el és úgy gondoltam, hogy teszek egy jó nagy 1-est a tortára, mivel ez a legfontosabb most, az első szülinap. Aztán gondoltam, hogy azért ez már mégiscsak legyen rózsaszín, legalább ez szimbolizálja, hogy kislánynak készült. :) A figurákat nem akartam lefektetni síkban a torta tetejére, mert az olyan "valószerűtlen". Vagy legalábbis nekem most ide sehogyan sem illettek volna. Így inkább állítva raktam őket oldalra. Szóval Micimackó, Malacka, és jó sok méhecske került rá! A méhecskék szárnyait szeletelt mandulából akartam elkészíteni. (Már miért is lett volna itthon szeletelt mandula... Hrrr...). Szerencsére találtam megfelelő anyagot hozzá, mégpedig zabpelyhet. :) Micimackó egyébként alaposan megdolgoztatott, mert háromszor kellett újra gyártanom. Sikeresen kettétéptem őt, amikor a torta oldalára akartam illeszteni. Na de mindegy, most már ezen is túl vagyok, készen lett és nagyon örültek neki! :) Én meg annak, hogy elkészíthettem a kislány életének első tortáját! :)
 





Egyébként hófehérre burkoltam és airbrush-al fújtam meg először alul a zöld részt, majd felhőket vágtam ki sütőpapírból, amikkel elfedtem néhol a burkolást és megfújtam kékkel az egészet. Lentre ecsettel fűszálakat festettem, majd rákerültek a díszítőelemek. Nekem most ez annyira tetszik, hogy az egyest úgy csináltam, mintha át lenne fűzve egy zsinórral. :) Szerintem nagyon jól mutat és a masni is feldobja.

Nudleee

4 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Nagyon édes lett, igazái babás torta! :)

Nudleee írta...

Köszike! ;) Szerintem is illik egy csöppségnek! :)

Millye írta...

Nagyon cuki lett a torta! Szuperül kitaláltad a díszítést! :)

Nudleee írta...

Köszönöm! :) Igyekeztem vele!

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner