2012. július 18., szerda

Ma van a szülinapom! :)





Az egyik nagyon kedves barátnőmtől kaptam ezt a fincsi Eszterházy tortát szülinapomra, gondoltam megmutatom nektek! :) Nagyon megörültem neki! :) Azért mégiscsak jól esik egy "tortásznak", ha nem saját magának kell tortát készítenie! :) Ezúton is nagy köszönöm a barátosnőmnek! Na és a családomnak is, mert tőlük is kaptam ám egyet! Kitaláljátok milyet?! :) Eszterházy-t. Nagyon tudják mit szeretek! :)

Régebben írtam egy bejegyzést a gyerekkori szülinapi tortáimról
ITT. Egészen egy éves koromtól kezdve. :) Most nézegettem vissza a képeket és a bejegyzést, tök jó volt nosztalgiázni megint! :))

Még csak dél van, de a facebook-on már most 200-an felköszöntöttek... El se hiszem! :)

Szép napot nektek! :)

Nudleee

6 megjegyzés:

Kriszta írta...

Boldog szülinapot!Csodás a torta! A kedvenc tortám!

tejszínhab írta...

Itt is boldog szülinapot, Nudleee! Csak nehogy 200 db Eszterházy tortát kapj a túlbuzgó köszöntőktől ;)

ancsika írta...

Boldog szülinapot! Tényleg jól néz ki ez a torta! :-)

Pixie Pie írta...

Ajjaj, egy kicsit lemaradtam... Utólag is boldog szülinapot! :) Puszi

Betka írta...

Hoppsza! Ha én ezt előbb tudtam volna...! Boldogságos szülinapot Dóri! Puszi :o)

Nudleee írta...

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a jókívánságokat! :) Puszi nektek!

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner