2012. július 23., hétfő

Angliában...

Eddig nem mondtam nektek, hogy tervezek valamit, de Angliába költöztem tegnap... Babysitter vagyok itt, 2 tündéri kislányra vigyázok.

Kicsit át fog alakulni a blogom mostantól. Lesznek torták is, de szeretnék nektek majd bemutatni pár tortás boltot és cukrászdát. Bizony itt teljesen mások, mint otthon. :)

Na és valószínűleg sok új élményre fogok szert tenni a gasztronómia területén, mivel a családfő Michelin csillagos séf. :) És az anyuka is vendéglátóipari cégnél dolgozik. Szóval jól belecsöppentem a sűrűjébe a dolgoknak! Valószínűleg ezekről a dolgokról is beszámolok majd.

Tegnap máris sikerült teljesen elájulnom, ugyanis elvittek autóval és megmutatták a környéket. 4 km-re tőlünk van egy kis város és van ott egy tortás bolt... Ugyan még csak kívülről láttam (zárva volt), de a kirakaton bekukucskálva láttam, hogy mennyi minden van ott bent... Igazi kánaán, komolyan mondom. A héten biztos, hogy el fogok menni oda és pár órára ott is ragadok valószínűleg... :)))) Majd csinálok képeket a benti részről is!




A bolt másik kirakata



Na és a fő attrakció... ALAN DUNN (aki esetleg nem ismeri - bár tortás berkekben nem sokan lehetnek :) - a nevére kattintva megtekintheti a honlapját) tart két napos virágkészítő tanfolyamot ebben a boltban jövő héten... Kissé leesett az állam... Ő a legnagyobb favorit számomra a cukorvirág készítés terén... Könyveket is írt, szóval nagyon híres. Világszerte tart tanfolyamokat. Mivel most még vannak nyelvi nehézségeim (élesben nagyon durva ez az angol nyelv, de majd megszokom remélem...), ezért most erre nem fogok elmenni, de valami tanfolyamot be fogok iktatni az itt létem alatt az tuti!!!!

Ezt nézzétek... Maga A TANFOLYAM!!! Csupa nagy betűvel! Hú de elmennék... De majd ha már gördülékenyebben megy a beszéd...



Ráadásul a családfő is megígérte, hogy megtanít sok mindenre. Tegnap macaron-t ettünk és panaszkodtam, hogy nekem nem sikerült... Erre mosolyogva mondta, hogy könnyű ilyet csinálni, majd megtanít... :) És olyan ígéretet is kaptam, hogy elmehetek vele a londoni cukrászatukba és megtanítanak majd pár dologra. Egyelőre ezek ígéretek, nem akarom magam semmiben ringatni! :) De ha összejön, mindenképp beszámolok róla!

Hát most röviden ennyi... :) Csináltam még otthon 3 tortát, majd megmutatom valamikor azokat is.


Nudleee

9 megjegyzés:

Betka írta...

Szia Dóri!!!
De örülök, hogy rendben megérkeztél! :o))
Sokat gondoltam rád (a babóca itt pihen a monitor mellett) és nagyon várom a bejegyzéseket!

Nudleee írta...

Köszi Betka, jól esik, hogy gondoltál rám! :) A kis babóca majd eszedbe juttat mindig! :) Én a könyvjelzőt hoztam magammal! :) Puszi!

Katucikonyha, írta...

Jajj, nagyon jó ottlétet kívánok Neked! Ez óriási lehetőség, minden percét élvezd ki! szerintem ne riadj vissza, és nyomás arra a cukorvirág tanfolyamra! Nagyon várjuk a beszámolókat!

teller-cake írta...

Felkeltette a figyelmemet a gyűjtőoldalon a bejegyzésed és a Rád váró gasztro-élményekre bizony én is kíváncsi lennék. Nem baj ha jövök majd kíváncsiskodni?

Anyatigris írta...

Örülök, hogy épségben megérkeztél!:)
Micsoda élmények már az első nap!::):):)Várjuk a beszámolóidat!!!!!!!!!!!!!

noncogi írta...

Szia Dóri!

Gratulálok, remélem megtalálod az örömöd kint is!!! :))) Picit irigykedem, és alig várom az újabb szépségeid, és élményeid! :))))
Puszi: Noémi

Nudleee írta...

Katuci! :)Köszi a bíztatást! Most ezt a virágtanfolyamot tényleg kihagyom... De vmire majd elmegyek!

teller-cake! :) Üdv nálam! Örülök, hogy idetaláltál!

Brigi, köszi! :) Igyekszem majd beszámolni minden érdekes dologról!

Noncogi! Nagyon kedves tőled, köszi szépen! :) Puszi!

tejszínhab írta...

Sok sikert, kitartást, örömet kívánok neked ezekhez az új kalandokhoz! Biztos szuper lesz, a leírtak alapján nem is lehet más ;) Kíváncsian várom a beszámolódat :) puszi!

sophie írta...

Dóri!

Szerintem is mindenképpen menj el arra a tanfolyamra! Ha a kedvenced ez a férfi... Ki tudja, mikor lesz újra lehetőséged SZEMÉLYESEN találkozni vele és tanulni tőle?

Aztán majd jelentkezz! :) Üdv Waltonból!

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner