2012. július 13., péntek

Csodaszép ajándékot kaptam!!! :)))

Ma ért ide hozzám egy gyönyörűséges üdvözlőlap, amit BETKA készített nekem! :) Annyira nagyon örülök neki!!!! Igazán kedves tőle, hogy megtisztelt a két keze munkájával! Az igazsághoz hozzátartozik, hogy az én kérésem volt, hogy készítsen valamit, hiszen egy ideje figyelemmel kísérem a blogját és iszonyatosan tetszenek a munkái! Hihetetlen dolgokat művel, mindenképp nézzétek meg! Üdvözlőlapok, kísérőkártyák, dobozkák és még sok más szépséges dolog megalkotója. Szóval én annyira beleszerettem a munkáiba, hogy felvetettem az ötletet, hogy mi lenne, ha csereberélnénk egyet. Megígértem, hogy egy mini babát készítek neki cserébe, ha elküld nekem egy remekművet! :) Pár dolgot leírtam neki, hogy miket szeretek és Betka csodás érzékkel teljesen személyre szabott nekem egy üdvözlőlapot. Teljesen az én ízlésvilágomat tükrözi! Nézzétek milyen szépséges! :)



Sajnos a kép nem adja vissza azt, hogy valójában mennyire szép! Csodaszép halvány rózsaszín körvonala van a lapnak! És a kis 3D-s pillangót rózsaszín strassz kövek díszítik! :)

Írt nekem egy kedves kis levelet is Betka, annyira jól esett! :)




És még egy névreszóló könyvjelzőt is kaptam... Ettől is elájultam ám... Mintha csupa csipke lenne a széle!


Drága Betka! :) Ezúton is szeretném neked megköszönni ezeket a szépségeket! Igazán nagyra értékelem és nagyon-nagyon örülök nekik! A csere-bere ajándékod szárad... :) És már előre izgulok, hogy odaér-e majd épségben hozzád! Puszillak!

Nudleee

1 megjegyzés:

Betka írta...

Ne hozz zavarba, én köszönöm...nagyon kedveseket írtál:))!

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner