2011. augusztus 13., szombat

Nyerő széria :)

Hihetetlen dolgok történnek velem mostanság... :) Hol is kezdjem... :)

Ugyebár nyilvánvalóan előszeretettel látogatom mások gasztro blogjait. Aztán ahogy olvasgatok, nézelődöm, elég sok helyen látok játékfelhívást. Naná, hogy ilyenkor muszáj jelentkeznem! :) Oda vagyok az ilyen játékokért! Nagyon izgalmasnak és érdekesnek találom őket! Hiszen minden blogger más-más játékot talál ki nekünk! Az is érdekes számomra, hogy mindenki másképp reagál egy ilyen felhívásra.

Pár helyen már játszottam, de azon kívül, hogy részt vehettem a muriban, más egyéb nem történt... 
Egészen 1 héttel ezelőttig... :) Meglepődve olvastam FEKETEPILLANGÓ bejegyzését a sorsolás eredményéről... :) Leesett az állam... A két kis tündérmanó kislánya volt a sorsolóbizottság és pont engem sorsoltak ki a több mint 40 fős játékosmezőnyből. :)

Hát nem tüneményesek? :)



A nyereménynek nagyon örülök! :) Már kézhez is kaptam azóta. Zsu kézzel készített ajándékokkal kedveskedett (szupi ötletnek tartom, hogy energiát és időt fektetett bele, hogy egyedi ajándékkal lepjen meg, egy  nagyon szépséges receptes füzetem lett)! :) És még kaptam mellé egy hozzá passzoló zsepi tartót, néhány porfesték mintát és egy olajkiöntő üvegcsét is. Ez a főzőcskézéseim során nagyon jól fog jönni! :)

Ellopom a képet a szettről, mert én úgyse tudnám ilyen szépen lefotózni. :) Na jó, nem kell megijedni, engedélyt kértem, hogy közzé tehessem a képeit! :)

Ajándék szettem! :)



Ugye milyen csodás kis csomag! :) Nagyon örülök neki! Még egyszer nagyon szépen köszönöm kedves Zsu! :)

¤¤¤


Na de itt még nincs vége... Fortuna nagyasszony ismét a kegyeibe fogadott... :) (Komolyan mondom, hogy nem hiszem el... Mennyi erre az esély?! De valahogy mégis összejött... :D )

Szóval újabb játék egy másik blogon, amit Gabi, a tortatanonc, a HOMOKTORTA blog tulajdonosa hirdetett. :) Simán nála is beneveztem a játékba... Még jó hogy... Ki nem hagytam volna! :) Nagyon szeretem egyébként az írásait! Nézzetek be hozzá, nagyon mókás és kedves bejegyzései vannak.

 
Szóval a játéknak ma volt eredményhirdetése... De Gabi trükkösen nem írta ki a nyertes nevét, hanem írt egy leírást, amiről az illető magára ismerhetett... Olvastam-olvastam és csak úgy dobogott a szívem... Közben azon kattogtam, hogy te jó ég... Én??? Én??? Én lehetek az??? De a leírásban minden stimmelt és merészkedtem jelentkezni nála, hogy talán én lehetek a nyertes... :) Erre Gabi elárulta, hogy valóban én vagyok!!!! :) Ha lenne örömében  ugrálós, "szmájli", most azt raknám ide! :) Majd kibújtam a bőrömből...

De most komolyan... Mennyi esély volt erre??!! Kétszer egymás után nyerni... Áááá, el sem hiszem. :)

Gabinál a sorshúzó egy nagyon aranyos kis tündér babácska volt! :) Zitának hívják! 



Ő húzta ki a nevem! :)



Gabi volt olyan kedves és alaposan utánanézett a blogomon, hogy mit is szeretek igazán csinálni (pl főzés és recept gyűjtés), vagy esetleg mire fáj a fogam (a bonbonos kudarcom óta vágyom egy másik, egyszerűbb szilikon bonbon formára, hátha abban sikerülne a desszert), na és a virág készítéssel is hadi lábon állok...
A tortáim csillogásáról szépséges ezüst lüszter festék fog gondoskodni! Na és a szakácskönyvek... JUUUUJJJ! Alig várom, hogy végigbújhassam őket! :)


Hát komolyan...  Olyan ajándékokkal fog Gabi meglepni, hogy a legközelebbi hozzátartozóim se tudnának ilyen jókat kitalálni nekem! :) 

Ezt nézzétek:



Most már nincs kifogás...  Be kell gyakorolnom új virágokat! :) Szilikon virág bibe mintázóm és szirom erezőm is lesz... :)

A játék része volt még, hogy meg kellett mondanom, hogy milyen tortát látnék szívesen, amit Gabi készít. Mivel én nagy kutya rajongó vagyok, ezért azt kértem, hogy kutya formatortát készítsen! :) Alig várom az eredményt! :)

Gabi! Szeretném neked is megköszönni ezt a sok mindent! :) Nagyon örülök!!!

¤¤¤

Na de... :) Lassan valamikor én is el fogom érni a 100 követőt! :) És akkor aztán játékot hirdetek!!! :) Szeretnék én is valakinek ilyen örömöt okozni, mint amit én élhettem át az elmúlt napokban!

Szóval annyira nagyon boldog vagyok! :)

Nudleee

5 megjegyzés:

Gabi, a tortatanonc írta...

Nudleee, már akkor is örültem, amikor Feketepillangónál láttam, hogy nyertél!
Én is meglepődtem, hogy nálam is téged sikerült kisorsolni!
....és nem gondolom, hogy hadilábon állnál a virágkészítéssel, mert nagyon-nagyon ügyes vagy! (remélem, használható is lesz a szirom erező - csak egy oldalas, megnéztem, mert fúrta az oldalamat a kíváncsiság).
Gratulálok és kívánom, hogy a nyerő szériád hosszasan folytatódjon! :)

Biró Anikó írta...

Gratulálok a nzereményekhez...igazán szerencsés vagy a leirás alapján...kivánok sok sok játék nyereményt még..:)

Dia és a konyha írta...

Nagyon gratulálok a nyereményeidhez! :)

Anyatigris írta...

EZ igen!:) DE 3 a magyar igazság, szóval nem ártana lottót venni!:P

Nudleee írta...

Kedves Gabi! :) Nagyon jól esnek a szavaid, igazán kedves vagy! :)
Na azért ne szépítsünk... A virágozás terén még rengeteget kell fejlődnöm... Biztos jó lesz az erező, ne aggódj már! :)

Anikó! Köszönöm szépen a gratulációt! Aranyos vagy! :)

Dia! Köszönöm szépen! :)

Brigi! :) Vettem lottót kivételesen, de az nem jött be... :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner