2014. október 13., hétfő

Interjú velem a netdesszert.hu-n


Nagyszerű felkérést kaptam, amire örömmel mondtam igent! A www.netdesszert.hu interjú alanynak kért fel. Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget!

Hosszadalmas volt a kérdésekre választ adni, hiszen gondolatban végigpörgettem magamban mindent, egészen a kezdetektől, egészen a gyerekkori élményektől. Sok minden eszembe jutott és jó volt nosztalgiázni, miközben a válaszokon agyaltam. Még a legelső burkolt tortámról is találtok egy képet az interjúban! :) Ezzel is ösztönöznék mindenkit arra, hogy a kezdeti nehézségeket küzdjétek le és kellő kitartás és szorgalom után látványos lesz a fejlődés nálatok is!

Szóval olvashattok rólam, arról, hogy a tortadíszítés szeretete hogyan alakult ki nálam, mit gondolok a cukrász szakmáról, hogyan váltam a "hazai cukorvirágok kertészévé", ahogyan a szerző fogalmaz. Szerintem nagyon tartalmas cikk lett! :)

Szóval köszönöm még egyszer a felkérést! Nektek pedig jó olvasgatást kívánok! :)

 



Nudleee

Nincsenek megjegyzések:

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner