2013. augusztus 24., szombat

Staffordshire terrier torta

Az egyik ismerősömnek készült ez a torta, aki kutyabolond. És nem túloztam egy csöppet sem! :)

Maga a torta belül márványos piskóta cukormentes étcsoki mousse-al. Kívül pedig egyszerű fehér tejszín bevonatot kapott, amit airbrush-al fújtam meg kékre, majd körbedíszítettem habzsák segítségével. Végül rá lett fektetve az előre legyártott staffi fej.

A kutyafejet burkolómasszából vágtam ki és ecsettel kezdtem el megfesteni, majd airbrush-al próbáltam meg élethűbbé tenni. A szemétől féltem a legjobban... Mindig azt a legnehezebb megfesteni nekem ha valamilyen élőlényt csinálok! Nagyon el tudja rontani az egész összképet! De szerintem ebben az esetben egész jó lett! ;)





Szép napot mindenkinek! :)
Nudleee

2 megjegyzés:

Millye írta...

Fantasztikus jó lett! Nagyon tetszik! Bámulatos ahogy megfestetted a kutyát! :)

Nudleee írta...

Köszi Millye! ;) Amit tudtam, megtettem! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner