2013. augusztus 13., kedd

Ajándékdoboz tortám a Tortadíszítés Magazinban


Hát meg kell mondjam nagyon sajnálom, hogy nem sok idő jut a blogozásra... Annyi mindent szeretnék írni pedig. Még néhány angliai beszámolóval is lógok... És a mézeskalács tábor... Húú pedig mennyi élményem volt! Fantasztikusan jól sikerült az egy hét, amit Békéscsabán töltöttem! Rengeteget tanultam a mézeskalács készítésről és díszítésről!

Szívesen mutatnék nektek sok-sok tortát is, ha lenne mit mutatnom! :) Nem is készítek igazán tortákat, nincs is alkalom mostanában a családban, amire lehetne készíteni. Sőt időm sincs...

A magazinnak viszont készítettem párat, ezeket majd sorban megmutatom! :) Először is ezt az elegáns ajándékdoboz tortát szeretném közzétenni. Nagyon a szívemhez nőtt, nagyon megszerettem! :)




Még egy részletfotó.
 



A torta elkészítési útmutatója fázisfotókkal megtalálható a Tortadíszítés Magazin aktuális, 2. számában!

Kapható a nagyobb újságárusoknál és a postákon!

A lelőhelyek listája
ITT található.

Pár nap múlva a cukorvirágomat fogom megmutatni, ami az újságban szerepel. :)


Nudleee

4 megjegyzés:

Millye írta...

Gyönyörűséges tortát készítettél :)

tejszínhab írta...

Nagyon szép! A színe különösen tetszik :) A 2. újságban az én tortám is benne van - bár csak mint olvasóé... :)

Betka írta...

Lenyűgöző alkotás! Azok a leheletfinom virágok ........ :) Csudaügyes vagy!

Nudleee írta...

Köszönöm szépen Millye! :)

Tejszínhab! Láttam ám a tortádad! Nagy kedvencem az a popcorn torta! :)

Betka, nagyon drága vagy, köszi! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner