2012. október 31., szerda

Happy Halloween! :)

 
Nos elérkezett a napja végre. Már nagyon izgultam miatta... Készültem a lányoknak egy kis meglepetéssel mára és ahogy ígértem, megmutatom nektek is. Cake pop-okat gyártottam egész nap. Igazából lenyúltam Pixie receptjét. :) Tudtam, hogy ő biztosra megy és finomat készít. És azt is tudom, h nem haragszik érte, bár nem kérdeztem meg őt, hogy ellophatom-e a receptjét. :)

A design viszont már nem az övé, mert ő macisokat készített. Azok most nem nagyon illettek volna a képbe! :) Internetről és egy könyvből vettem ötleteket. Találtam itthon egy külön cake pop-okkal foglalkozó könyvet. Zömében bazi nehezen elkészíthető sütinyalókák vannak benne (van pár egyszerű is persze) és pár alap recept, amikben nem bízom annyira. Jobbnak láttam ha egy tutira bevált recit próbálok ki. Ne tagadjuk... Bevált. :) Isteni finom lett! Bár amikor elkezdtem csinálni, olyan fura állaga volt, hogy nem bíztam benne, hogy egyáltalán össze bírom állítani őket. Bevallom, egy pici tejet öntöttem a masszába, de így aztán tényleg jól kezelhető lett. Hosszadalmas ám elkészíteni ezeket a kis bigyókat... Hűtőből ki-be... Csokit olvasztani, egyenként bevonogatni őket, dekorálni, stb, stb... 35 db nyalókapálcikám volt egyébként, de kevés lett, úgyhogy még 4-et kellett pluszba gyártani saslikpálcikákból.

Közben a lányok egész nap kérdezgettek, hogy mit csinálok, miért morzsoltam le a torta tésztáját? Mert ez iszonyú fura... Hogy lesz ebből torta, vagy akár mi is?! Ők még ilyet soha nem láttak... Elrontottam és ideges vagyok és azért morzsolol le? :) Most újat kell sütnöm? És egyébként is kinek csinálom mindezt? Persze mondtam nekik, hogy nem az övéké lesz! :P És kicsit csalódottan, de tudomásul vették. Aztán amikor látták, hogy mik alakulnak a kis bogyókból és a fura formájú valamikből (ezek a szellemek, amikre a kisebbik lány azt mondta, mielőtt elárultam mik ezek, hogy halloween-karácsonyfa formájuk van :D ), egyből rávágták, hogy ezek bizony cake pop-ok lesznek! És könyörögtek, hogy egyet-egyet legalább adjak már nekik belőle. Mondtam, hogy nem lehet, mert mindet a barátaimnak fogom adni (később elárultam nekik, hogy ők a barátok, akiknek mindet odaadom). Na ekkor nagyon megörültek. Vacsi után izgatottan elemeltem egy szemgolyót és beleharaptam, egyből kiharaptam a közepét... :) Szuperjó, krémes állagú lett és nem túl édes. Imádom. Az anyukával meg is egyeztünk, hogy nagyon csípjük őket! :) Egyébként szemgolyó, tökfej és szellem formájú pop-ok készültek.

Fehércsokival vontam be őket és Dr Oetker fekete folyékony festékkel dekoráltam, és a tök szárához és a szem zöldjéhez marcipánt használtam. Először a szellemeket és a szemgolyókat vontam be a csokival. Aztán végül a maradék fehércsokimat porfestékkel narancssárgára színeztem és így vontam be a félretett gömböket, amikből a tökfejek lettek! :)

A képek pocsékok lettek... Mobillal csináltam őket vakuzva... De ez van, a lényeg látszik. :) Bocsi.

Mindenféle sütinyalóka egy rakáson! :)



Itt az első szemgolyó, amibe beleharaptam! :) Nyamiii! :)
 


A szemgolyók a kedvenceim! :) BRRRRR :) Na ez talán amúgy kicsit normálisabb kép... :)
 
 
Tessék, most készült fázisfotó is. Nem felejtettem el! :) Sorakoznak a kis bogyeszok a tányérkán. :)


Na jó, egy kép a könyvről. Ezt a képet még augusztusban készítettem a könyvről (nem sokkal azután, hogy megérkeztem Angliába), hogy eszembe jusson, hogy van ilyen könyvünk is a többi 654000 szakácskönyv között... :) És hogy majd egyszer ha lesz időm, vegyem elő és ötleteljek belőle... Meg volt! :) Ja és vicces, mert Molly az írónő neve. A nagyobbik lány neve akire vigyázok, szintén Molly! :) Hihi, biztos ő írta és nem is segített pop-okat csinálni! :P
 

És végezetül én a kis sütinyalókákkal! :)
Happy Halloween Everybody! :)

Nudleee

4 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Haláliak lettek! :D Szinte láttam magam előtt a kiscsajokat, ahogy kérdezgetnek, hogy mi ez, mi ez, mi is kapunk? Édesek lehetnek :)

Nudleee írta...

Köszi tejszínhab! Jaja, aranyosak voltak! :) Jókat vihogtam rajtuk!

marisz57 írta...

Nagyon jópofák lettek, és biztos finomak !

Monyeszka írta...

Nagyon szuperek lettek kinézetre igaz nem túl étvágy gerjesztőek de
attól tuti finomak! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner