2011. december 18., vasárnap

A 3. játék nyertesei :)

Nagyon örülök, hogy ilyen sokan játszottatok velem! :) Remélem mindhárom játékot élveztétek! Az utolsó játék nyerteseinek nevét fogom most közzétenni. Igazából 1 valakire várok még, mert eddig még nem tudom melyik ajándékot szeretné a kettő közül és így nem tudok sorsolni, mert nem tudom melyik csoportba rakjam... :) Szóval most 19:06 van, de még nem tudom mikor lesz közzétéve ez a bejegyzés... :)

Viszont úgy gondolom, hogy az e-maileket, amiket ígértem, most rögtön el is küldöm! Fogadjátok szeretettel, remélem fog tetszeni! :) Ha esetleg valakihez nem érkezik oda, jelezzetek és megpróbálom újra elküldeni! :) Hopphopp, most látom... Aki citromail-es, annak nem ment át, mert túl nagy a méret... Szóval Babi1015 és Mimi kérlek írjatok másik mail címet ha van és elküldöm arra!!!

Na jó.... 21:00 van... Arra jutottam, hogy nem várok tovább az illetőre. Berakom őt a bonbonos csoportba. :) Ahogy ismerem inkább ez kellene neki. (Legalábbis remélem...) :)

Na szóval. Kisorsoltam a nyerteseket! :) Annyira jó érzés volt! Végig vigyorogtam, mert előre tudom, hogy örömöt fognak okozni ezek a csecsebecsék! :) Legalábbis nagyon remélem! :)

A bal oldali edényke előtt a bonbonos forma, a jobb oldali előtt a kinyomócsövek nyertese! :)

Szóval a nyertesek:



Bonbon forma: ÉCI

Kinyomócsövek: TÜNDIKE

Szívből gratulálok Nektek! :) Mindjárt írok egy e-mailt is nektek! Minél előbb kérem a postacímeteket, hogy karácsony előtt odaérjenek a csomik! :)

Köszönöm a többieknek is a résztvételt! Remélem a virtuális ajándéknak azért örültök! :)

Nudleee

4 megjegyzés:

Éci írta...

Szia Dóri!

Nagyon szépen köszönöm a nyereményt:)Gratulálok Tündikének is.


Üdv: Éci

tejszínhab írta...

Gratulálok nekik, az biztos, hogy nagyon klassz ajándékokat nyertek! Nudleee, neked pedig köszönjük a játékot, és az extra ajándékocskát is ;)

Nudleee írta...

Majd jelezz Éci, hogyha odaért a csomag! :) Remélem tetszeni fog! :)

Tejszínhab, nagyon szívesen! :) Én köszönöm, hogy játszottatok! :)

Gesztenye receptjei írta...

Jó kis játék volt, köszi, hogy játszhattam.
Köszi a meglepit megkaptam:-))
Gratulálok a nyerteseknek:-))

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner