2011. július 13., szerda

Tejszínnel festett technika - 2. rész

Hát akkor folytatnám a tegnapi bejegyzéshez kapcsolódó tartalommal.

Szóval az előző bejegyzésben leírt technikával készítettem ezt a vadászos tortát is. Csak annyi a különbség, hogy lent barnára festett tejszínt használtam. Próbáltam kicsit szántóföld jellegűre csinálni a talajt. :)

Tejszínnel festett vadászos torta




Szintén kicsit más jellegű torta. Kivágtam a koala és a faág körvonalait. Ráillesztettem a fehér tejszínnel lekent tortára. Aztán körben kékkel lekentem az egészet (igyekeztem olyanra csinálni, mintha tényleg a levegőben egy ágon ülne), végül levettem a sablont. Kikevertem a szükséges színeket és megfestettem a koalát és az ágat.

Koalás torta



Még egyet mutatok. :) Mára ez lesz az utolsó.

Nici bárányos torta



Van még néhány ilyen torta a tarsolyomban, holnap azokat is megmutatom. :)

Nudleee

3 megjegyzés:

Gabi, a tortatanonc írta...

Tetszik ez a technika, olyan kedves hangulatot ad a tortának! ...egyszer biztos erre is sort kerítek - bár éppen most nem vagyok nagy barátságban a tejszínnel. Ma sehogy sem tudtam keményre felverni az állatit, így maradt a növényi. Egyébként azt is lehet így színezgetni?

Nudleee írta...

Gabi! :) Örülök, hogy tetszenek! :) Lehet színezni az állati tejszínt is! Azzal is simán meg lehet csinálni, csak gyakorolgatni kell vele, hogy ki tudd tapasztalni! :)

Audrey írta...

Nagyon tetszik, főleg hogy így kevésbé édesek a tortát, én néha már nagyon unom a fondantot. Lehet, saját használatra megpróbálkozom ezzel a technikával.

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner