2011. május 23., hétfő

Versenytortáim - 1. rész

Végre van időm egy újabb bejegyzésre. Már rég meg szerettem volna írni ezt a beszámolót. Igazából arra vártam, hogy a legutóbbi verseny után kézhez kapjam a díjamat, és  ezáltal mindhárom verseny eredményét közzétehessem, amin eddig részt vettem.

3 részben fogok írni a versenyekről, hogy ne legyen túl hosszú a bejegyzés.

Kezdem is rögtön az elsővel, amire neveztem.

Kricky indított egy versenyt még 2010 júliusában. Ekkor volt merszem először versenyre nevezni az egyik tortámat. Elvárásaim egyáltalán nem voltak.  Emlékszem annak örültem a legjobban, hogy végre meg mertem mérettetni magam. :) 18-an neveztünk a versenyre. Aztán amikor elérkezett az eredményhirdetés napja, megnéztem az e-mail címemet... És nem hittem a szememnek... Harmadik helyezést ért el a tortám. Igazán nem gondoltam volna! Nagyon meglepődtem és valami eszméletlen módon örültem! :)

Ezúton is köszönet a versenyért Krickynek! :) Örök emlék marad számomra, hiszen ez volt a legelső megmérettetésem!

Még az első bejegyzések közt a "Töltött káposzta" tortámnál említettem nektek, hogy készítettem egy sonka tortát... :) Igazából azért választottam ezt, mert nem egy mindennapi, megszokott kreálmány, úgyhogy ezzel neveztem Kricky versenyére.

Sonka torta


Emléklap



Holnap egy új bejegyzésben fogok írni a következő versenyről, amelyre neveztem.

Nudleee

4 megjegyzés:

Cecilia írta...

Húúúú...olyan mint egy igazi sonka! Nagyon tetszik!

Nudleee írta...

Köszönöm Cecília! :) Igyekeztem élethűre csinálni! :)

Eszter írta...

Nagyon élethű lett! :-)

Nudleee írta...

Köszi, igyekeztem vele! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner