2011. április 15., péntek

Lovak :)


Csak egy gyors bejegyzésre van most időm...

Tegnap készítettem el életem első lófej tortáját... Nagyon féltem tőle. Sőt rettegtem, hogy hogyan hozom össze. De nem volt olyan vészes. Nem is volt sok időm rá és kb 1,5 óra alatt meg voltam a burkolással és a festéssel. Legközelebb már nem leszek ennyire betojva. :) Ha lett volna több időm, biztos még jobban kidolgoztam volna... Pl. a sörényét. Azt is elterveztem, hogy kantár is lesz rajta... De idő hiány miatt ez most elmaradt. Mindegy, azért szerintem nem lett rossz elsőre.



A párom kishugának pedig ezt a pónis tortát csináltam januárban:




Ez pedig egy tavalyi póni. :)




Nudleee

3 megjegyzés:

Rozsika írta...

Nagyon szépek ,van egy meglepim néyél be hozám.

Kata64 írta...

csodásak a tortáid!! Kár, hogy nem teszel fel hozzájuk receptet és fázisfotókat. Így csak csodálni tudom, tanulni belőle nem:-(( formázás.. fondant készítés, festés..stb

Nudleee írta...

Kedves Rozsika! :) Láttam a díjamat nálad, köszönöm szépen! Nagyon örülök neki!

Kedves Kata64! Igyekszem majd fázisfotókat készíteni, csak erre nem mindig van időm. A lófejet is suttyomban kellett megcsinálnom sajnos. De ha lesz időm, mindenképp fogok fotózni! Egyébként örülök, hogy érdekel a munkám! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner