2011. március 18., péntek

Üdvözlet minden kedves nézelődőnek! :)

 
 
Örömmel tölt el, hogy végre sikerült megszerkesztenem "mindent" és elindíthatom a saját kis blogomat. Aki foglalkozott már ilyesmivel, annak gondolom nem kell bemutatni, hogy eléggé összetett feladattal álltam szemben. Végülis sikerült nagyjából mindent megoldanom és ez a lényeg. :)


Ahogy a bemutatkozásban is leírtam, lassan egy éve foglalkozom torta dekorálással. Még rengeteget kell fejlődnöm minden téren, hiszen mindent magamnak kell kitapasztalnom. Soha nem tanultam semmit a cukrászattal és a tortadekorálással kapcsolatban. Egyedül a fórumozós társaim segítségére számíthatok, akiknek ezúton is köszönet mindenért! :)

Nem is szaporítanám tovább a szót. Inkább mutatok nektek egy tortát, amit ma készítettem.

                   Hófehérke és a hét törpe... :)


        
            Aztán itt vannak a törpék is közelebbről:


 
Egyébként ennyire még soha nem állt közel hozzám semmi, mint a torta díszítés. Pedig sokféle hobbival próbálkoztam már. Ez a favorit nálam és kész. :) Már csak azért is megéri tortákat készítenem, mert rengeteg pozitív visszajelzést kapok, ami megerősít abban, hogy bármilyen kudarc is ér, vagy valami nem úgy sikerül a díszítésben, ahogy elterveztem, akkor ne adjam fel.

Meg persze a gyerekek arcán látni a mosolyt és az örömöt, amit egy torta okoz nekik... :) Hát az igazán felemelő érzés.


Hamarosan újra jelentkezem! :)
Szép napot mindenkinek!
Nudleee

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Dóri :D!!!Szerintem én vagyok a munkáid legnagyobb rajongója :D :D!!!Drukkolok neked nagyon :D :D üdv Maja

Mimi írta...

Szia Nudleee, én lettem az első kommentelőd :)
Sok sikert a kívánok a blogodhoz, szerintem sok követőd lesz majd! Várjuk a sok-sok tortacsodát!

Nudleee írta...

Köszönöm szépen! :) Nagyon aranyosak vagytok!

Biró Anikó írta...

Ez a torta fantasztikus... mág csak most fedeztem fől a blogod de már tudom,hogy gyakran megfordulok majd itt...:)

Nudleee írta...

Köszönöm szépen Anikó! :) Örülök, hogy rám találtál! Remélem még sok érdekes dolgot tudok majd mutatni! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner