2012. november 4., vasárnap

Eladó tortadekorációs eszközök


Van otthon néhány kellékem, ami eladó. Mind teljesen új. Szóval ha valaki szeretne belőlük, akkor keressen meg bátran ezen az e-mail címen: NUDLEEE@GMAIL.COM

Anyukám szívesen elpostázza őket a Magyar Posta díjszabása szerint, ajánlott levélként.

Megmutizom mikről lenne szó.

Galamb kiszúró szett: 2000 Ft
  
 
 
 
Csipke kiszúró: 1500 Ft






8 db-os díszítő szett: 2500 Ft
Egy képsorozatom is van, hogy hogyan kell használni:
http://www.bakedecoratecelebrate.com/techniques/fondantpunchshape.cfm
 
 

 
 
Hát ennyi lenne. Ha valakit érdekel, akkor csak szóljatok. Akár a használatukkal kapcsolatban is szívesen segítek!

Nudleee

4 megjegyzés:

Csongi írta...

Szia! Én írtam neked emailt, hogy a hópihe szettet és a mártóvillát megvenném. Nem kaptam választ email-ben. Közben elkeltek? Előre is köszi a választ! Üdv.: Andi

Nudleee írta...

Szia! Vissza fogok írni mindenkinek, amint anyukám leméregeti a cuccokat! Neked annyit tudok most mondani, hogy hópehely szettet tudok küldeni, de a mártóvillákra lecsaptak előtted. :) Írok részleteket holnap mindenkinek! Puszi! :)

Betka írta...

Hú, de sajnálom, hogy reggel vacakolt a net és nem tudtam neked írni! A rózsalevél szett és a virágos sor nagyon tetszett, gondoltam, hogy gyorsan elkelnek :(.

Nudleee írta...

Betka, ne csüggedj! :) Lehet, hogy lesz még máskor is! Majd fogok szólni! :) Pussz!

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner